نتایج جستجو برای عبارت :

نظریه گشتالت در عکاسی خیابانی

طراحی لوگو بر اساس اصول گشتالت بخش اولمکتب‭ ‬گشتالت‭ ‬یکی‭ ‬از‭ ‬مکاتب‭ ‬روانشناسی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬چگونگی‭ ‬درک‭ ‬اطلاعات‭ ‬بصری‭ ‬توسط‭ ‬مغز‭ ‬ما‭ ‬را‭ ‬شرح‭ ‬می‭ ‬دهد‭. ‬این مکتب دارای قواعد مهمی است که به اصول گشتالت معروف است.گشتالت‭ ‬در‭ ‬زبان‭ ‬آلمانی‭ ‘‬شکل‭’ ‬معنی‭ ‬می‌دهد؛‭ ‬در‭ ‬انگلیسی،‭ ‬کلِ‭ ‬سازمان‭ ‬یافته‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬زبان‭ ‬فارسی‭ ‬می‌توان‭ ‬آن‭ ‬را‭ ‬معادل‭ ‬مفاهیمی‭ ‬‌از‭
طراحی لوگو بر اساس اصول گشتالت بخش آخر
مکتب‭ ‬گشتالت‭ ‬یکی‭ ‬از‭ ‬مکاتب‭ ‬روانشناسی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬چگونگی‭ ‬درک‭ ‬اطلاعات‭ ‬بصری‭ ‬توسط‭ ‬مغز‭ ‬ما‭ ‬را‭ ‬شرح‭ ‬می‭ ‬دهد‭. ‬این مکتب دارای قواعد مهمی است که به اصول گشتالت معروف است.گشتالت‭ ‬در‭ ‬زبان‭ ‬آلمانی‭ ‘‬شکل‭’ ‬معنی‭ ‬می‌دهد؛‭ ‬در‭ ‬انگلیسی،‭ ‬کلِ‭ ‬سازمان‭ ‬یافته‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬زبان‭ ‬فارسی‭ ‬می‌توان‭ ‬آن‭ ‬را‭ ‬معادل‭ ‬مفاهیمی‭ ‬‌از
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت آزمون بندر گشتالت در ۸۰ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل ورد آزمون شخصیتی بندر – گشتالت در ۱۳ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن:
معرفی آزمون
-به وسیله لورتا بندر،۱۹۳۸ ساخته شد.
-تست مداد کاغذی بااجرای فردی متشکل از ۹ شکل هندسی
-یکی از پراستفاده ترین تست های روانشناسی
-تست تحولی در کودکان و تست آسیب شناسی در بزرگسال
شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت
دید کلی : شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات کامل :
شرح حال و مصاحبه بالینی بیمار از نمونه واقعی با تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
فهرست مطالب
فرم شرح حال بیمار روانیاطلاعات مربوط به هویت بیمارشکایت عمده (اصلی) / علت مراجعه (cc)تاریخچه بیما
 
پاورپوینت دریافت بصری و توجه در معماری
پاورپوینت بسیار عالی و کامل از دریافت بصری وتوجه در معماری در30 اسلاید قابل ویرایش و آماده جهت ارائه در کنفرانس
مشخصات فایل

تعداد صفحات
30

حجم
3 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت دریافت بصری و توجه در معماری
 
قوانین بصری
پیش از ایجاد طرح توسعه ی موزه ی هنری  برن  اتلیه ای در نزدیکی دفتر اداری موزه سربراورد که عبارت بود از مکانی تجربی برای ازمون سیستم نور دهی طبیعی
 نظریه گشتالت در عکاسی خیابانی                     
نظریه های گشتالت (Gestalt) توسط روانشناسان آلمانی در دهه ۱۹۲۰ به رهبری ماکس ورتایمر با این باور که ذهن از گرایش های خودسازماندهی برای شکل دادن به یک «دید کلی جهانی» استفاده می کند، ایجاد شدند. این نظریه ها تلاش می کنند توضیح دهند که ما هر چیزی را که می بینیم چطور درک می کنیم و برای ایجاد یک «درک تصویری» چگونه آنها را در ذهن خود سازماندهی می کنیم. ایده اصلی این است که وقتی ما با یک صحنه آشفته ا
ارائه نظریه ارگانیسمی و تطبیقی ورنر
در نظر ورنر رشد در دو سطح افتراقی و سپس یکپارچگی رخ می دهد. یعنی اول اجزا بصورت جداگانه و افتراقی رشد می یابد و سپس این اجزا با هم هماهنگ می گردد.
اصل ارتوژنیک (حرکت از کل به سمت تمایز و مجددا دوباره رسیدن به یک کل) جز توانایی های ذاتی افراد هستند که از طریق شناخت بهتر انسان می تواند در آن دخل و تصرف کند.
رشد در این نظریه در سه سطح شرح شده است:
سطح حسی حرکتی (حالت کلی)
سطح  ادراکی (حالت افتراق) – (شرطی شدن سطح بال
این آزمون برای سنجش ورود به دبستان ،تشخیص L.D،ارزشیابی مشکلات هیجانی،آسیب مغزی خصوصاً قطعه ی آهیانه ای راست به کار می رود و نیز در شناسایی کودکان عقب مانده واختلال OCD و ADHD و حتی روان پریشی کاربرد دارد. نیز برای سنجش ویژگیهای نوجوانان به کار می رود.این آزمون در سال1938 توسط لورتا بندر loreta bender تدوین شد . کوپیتز koppitz آن را برای سنجش رشدی دیداری حرکتی کودکان 5-11 بکار برد.مهمترین محاسن آن اجرای سریع آزمون است و یکی از چهار آزمونی است که مورد استفاده ی
فیزیک پایه 2، فیزیک پایه 4، آشنایی با تپولوژی، معماهای الگوریتم،آزمایشهای فیزیک،آشنایی با جبر،متون و قواعد عربی،مدخل شعر معاصر فارسی، مدخل حماسه ملی ایران، گشتالت درمانی، رفتاردرمانی دیالکتیکی فردی،مهارت در هندسه،محافل ریاضی، مبانی آنالیز عددی، اصول نظریه مجموعه ها،معادلات مرزی، توجه آگاهی ، درمانگری فراشناختی، طرح واره تنظیم هیجان، شیمی آلی،ریاضیات گسسته و ترکیبیات،رفتاردرمانی شناختی، زوج درمانی پیشرفته، راهنمای درمان عقلانی ه
کودک نابغه (نسخه ی کامپیوتر)

برنامه ی کودک نابغه ، یک بازی و سرگرمی آموزشی برای کودکان پیش دبستانی ( 3 تا 6 ساله ) و اول ابتدایی است.
در این بازی کودکان با استفاده از روش گشتالت ( رسیدن از کل به جزء ) به صورت ضمنی خواندن کلمات را فرا میگیرند. بدین معنی که کودک با به خاطر سپردن شکل کلمه و بازشناسی آن در حین بازی بدون درنظر گرفتن اجزای کلمه توانایی خواندن آن را پیدا می کند ، بعلاوه این برنامه موجب تقویت حافظه بخصوص حافظه ی دیداری و شنیداری و ایجاد دق
کودک نابغه ( نسخه ی اندروید و نسخه کامپیوتر )

برنامه ی کودک نابغه ، یک بازی و سرگرمی آموزشی برای کودکان پیش دبستانی ( 3 تا 6 ساله ) و اول ابتدایی است.
در این بازی کودکان با استفاده از روش گشتالت ( رسیدن از کل به جزء ) به صورت ضمنی خواندن کلمات را فرا میگیرند. بدین معنی که کودک با به خاطر سپردن شکل کلمه و بازشناسی آن در حین بازی بدون درنظر گرفتن اجزای کلمه توانایی خواندن آن را پیدا می کند ، بعلاوه این برنامه موجب تقویت حافظه بخصوص حافظه ی دیداری و شن
مقاله (پایان نامه) : نظریه براون در مورد سرسختینظریه براون در مورد سرسختی
از دید براون (۲۰۰۹؛ به نقل از شری، ۲۰۱۲) ویژگی های سرسختی و روانشناسی  عبارتند از :
۱- حس کنجکاوی قابل توجه
توانایی شناختی برای پرس و جو .
پرورش کنجکاوی و ارزش دادن به آن .
افزایش دانش و معلومات .
پرس و جوی عمیق .
رشد خلاقیت
۲- تمایل به داشتن تجارب معنی دار .
درک تجربه
ارزش دادن به تجربه .
توانایی باز شناسی الگوی گشتالت .
تونایی نظم دادن به اهداف .
آسوده بودن و آرامش داشتن .
جرقه
کمیته‌ مشاوره‌ ملی‌ کودکان‌ معلول‌ تعریف‌ زیر را ارائه‌ نموده‌ است‌:
((کودکان‌ مبتلا به‌ اختلال‌ یادگیری‌ در یک‌ یا چند فرایند اساسی‌ روان‌ شناختی‌ از قبیل‌ فهم‌ مطالب‌ زبان‌گفتاری‌ یا نوشتاری‌ مشکل‌ دارند، این‌ اشکالات‌ به‌ صورت‌ اختلالاتی‌ در گوش‌ دادن‌، فکر کردن‌، صحبت‌ کردن‌،خواندن‌، نوشتن‌، هجی‌ کردن‌ یا حساب‌ کردن‌ ظاهر می‌شود. این‌ تعریف‌ شامل‌ مشکلات‌ ادراکی‌، آسیب‌ مغزی‌،اختلال‌ جزئی‌ مغز، اختلال
چگونه یاد بگیریم؟
«یادگیری» عبارت است از آثاری که محیط از طریق حواس (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه) بر ذهن انسان برجا می‌گذارد. این آثار به صورت تغییراتی کم و بیش دایمی در «رفتار بالقوه» یادگیرنده به وجود می‌آید. بدیهی است که آثار عوامل موقتی و زودگذر، مانند خستگی، دارو، عوامل انگیزشی و تغییرات ناشی از رشد (پختگی) یا بلوغ، یادگیری محسوب نمی‌شود؛ ضمن آنکه یادگیری، فقط آن چیزی نیست که به صورت تغییرات رفتاری (عملکرد) تجلی می‌کند، بل
پایان نامه : نظریه ها، دیدگاه ها و ابعاد کمال گرایینظریه ها، دیدگاه ها و ابعاد کمال گرایی
 
۲-۱-۳-۱ ابعاد کمال گرایی
هیویت و فلت (۱۹۹۱، به نقل از بشارت، ۱۳۸۱) مطرح نمود که کمال گرایی از سه بعد مجزا تشکیل شده است. شامل (کمال گرایی خود مدار، کمال گرایی دیگر مدار  و کمال گرایی القا شده اجتماعی)
۱- کمال گرایی خود مدار
یک مؤلفه انگیزشی است که شامل کوشش های فرد برای دست یابی خویشتن کامل می باشد. در این بعد کمال گرایی افراد دارای انگیزه قوی برای کمال معی
دیدگاه اتورانک[۱] – شروع و شکل گیری اضطراب
دیدگاه اتورانک[۱] – شروع و شکل گیری اضطراب
اتورانک، شروع و شکل گیری اضطراب را در اوان نوزادی و زمان تولد می داند. به اعتقاد وی، اضطراب با جدایی از مادر مربوط است. به خصوص جدایی از رحم که تأمین کننده رضایت بدون تلاش است، این تجربه دردناک منجر به اضطراب اولین می گردد (کاپلان و سادوک ۲۰۰۴؛ به نقل از رفیعی و رضاعی، ۱۳۸۷).
«فرایند تولد، در پاسخ به احساس بی گناهی، موجد اضطراب اولیه است و جدایی از مادر اساسی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت
عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت
مشخصات فایل

تعداد صفحات
60

حجم
137 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
روان شناسی

توضیحات کامل
عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت
 
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 60
 
درحقیقت فرد خلاق کسی است که از ذهنی جستجوگر وآفریینده برخوردار باشد. فرهنگ وبستر[1]( 1953)خلاقیت را مترادف اصطلاحاتی مانند اکتشاف ، اختراع ، ابداع و نوآوری آورده و کلمه خلاقیت را به معنی بوجود آوردن تعریف ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زیباترین حج